На прохання керівника відділу доступ до сайту закрито.
Архівний сектор Києво-Святошинської райдержадміністрації Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2017 рік ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до плану розвитку архівної справи (Ф. 101) в архівному секторі Києво-Святошинської райдержадміністрації на 2017 рік
1. Забезпечення збереження та державний облік документів НАФ п. 1.2. в 2015 році архівний сектор планує провести ремонт документів з паперовою основою у кількості 250 аркушів – по документах архівного фонду «Жулянська сільська рада»; п. 1.3. планується оправлення та підшивка документів у кількості 25 одиниць зберігання – по господарські книги Жулянської сільської ради та Микільсько-Борщагівської сільської ради; п. 1.6. за період 2017 року заплановано закартонувати 350 одиниць зберігання; п. 1.7. планується перевіряння наявності 52 од. зб. ( ф-56 «Бобрицька сільська рада», ф-133 «Радгосп «Крюківщина», с. Крюківщина», організація обліку справ, що знаходяться у розшуку, складання їх зведених списків та подання їх до Державного архіву Київської області.
2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів НАФ п. 2.2. в 2017 році планується провести удосконалення та переробку описів управлінської документації в кількості 200 од. зб. (складання опису справ постійного зберігання з виборів депутатів місцевих рад, міських, сільських, селищних голів в Києво-Святошинському районі); п. 2.3. планується каталогізувати 5 одиниць зберігання у кількості 304 карток архівного фонду «Радгосп «Совки».
3. Формування НАФ та експертиза цінності документів. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ та організацій п. 3.1. планується приймання на державне зберігання 200 одиниці зберігання управлінської документації (ф-43 «Петропавлівсько-Борщагівська сільська рада», ф-52 «Віта-Поштова сільська рада», ф-50 «Шпитьківська сільська рада», ф-47 «Тарасівська сільська рада», ф-49 «Хотівська сільська рада» - 16 од. зб.), ф-38 «Забірська сільська рада». п. 3.2.1. в 2017 році планується схвалення описів на управлінську документацію у кількості 500 одиниць зберігання; п. 3.2.2. планується схвалити, на засіданні Експертної комісії архівного сектору, описів справ з особового складу у кількості 100 одиниць зберігання, номенклатур справ 10 одиниць, інструкцій з діловодства 6 одиниць, положень про Експертні комісії 6 одиниць, положень про архівні підрозділи 6 одиниць; п. 3.5.1. відповідно до Плану-графіка проведення комплексних перевірок установ – джерел комплектування НАФ на 2015-2019 роки в архівному секторі Києво-Святошинської районної державної адміністрації – архівний сектор планує провести 7 комплексних перевірок:
п. 3.5.2. планується проведення огляду забезпечення збереженості документів НАФ та стану діловодства У Києво-Святошинському районному центрі зайнятості; п. 3.5.3.1. планується проведення 2 семінарів з підвищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ у Києво-Святошинському районі на тему: «Організація ведення облікових документів в органах місцевого самоврядування, складання номенклатури справ установи» та «Забезпечення збереженості документів в організаціях та подальше передавання до архівного сектору»; п. 3.5.3.2. орієнтована кількість слухачів, які візьмуть участь у семінарах – 35 осіб.
4. Використання інформації документів НАФ п. 4.1. планується направити 2 документа до органів місцевого самоврядування та органів державної влади із ініціативним інформуванням про активізацію роботи щодо упорядкування документів; про виявлення установ-джерел формування Національного архівного фонду, в яких впроваджено електронний документообіг, створюються електронні документи з електронним цифровим підписом; п. 4.2. у 2017 році планується виконати 1300 тематичних запитів із них 950 звернень від громадян, розглянутих на особистому прийомі; п. 4.3. на 2017 рік архівний сектор планує організувати 2 публікації у засобах масової інформації про основні напрямки діяльності та основні види послуг, що виконує архівний сектор; планується проведення двох виставок за документами архівного сектору на тему «Річниця незалежності України» та «Відновлення України після Другої світової війни». п. 4.4. за період 2017 року планується організувати роботу у читальному залі із 8 громадянами України та видати 50 справ.
5. Зміцнення матеріально-технічної бази архіву, його охоронної і пожежної безпеки п. 5.1. планується виділення для архівного сектору іншого приміщення, приблизною площею 250 кв.м.; п. 5.2. планується проведення ремонтних робіт у виділеному приміщені приблизною площею 250 кв.м.; п. 5.3. у виділеному приміщені планується збільшення стелажного обладнання на 50 погонних метрів.
Завідувач архівного сектору Д.В. Яворський |